
Zamjena, povrati i jamstvo
Zamjena, povrati i jamstvo
Reklamacije pokrivaju samo štetu koja nije uzrokovana nesrećom ili neprikladnom uporabom, uobičajenim trošenjem, modifikacijom, pokušajem popravka, nemarom ili nepoštivanjem savjeta za njegu proizvoda.
Zamjena za veličinu ili drugi proizvod moguća je po prethodnom dogovoru, ako je željeni zamjenski artikl dostupan.
Zamjena je moguća:
- besplatno u trgovini Sonora Opatija, M. Tita 129 po prethodnom dogovoru
- povratom artikla koji želite zamijeniti na adresu:
Sonora d.o.o, Dalmatinskih brigada 2, 51211 Matulji po prethodnom dogovoru
Trošak povrata snosi Kupac, osim ako nije dogovoreno drugačije.
Ako Kupac ima primjedbe na kupljene proizvode, prema članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, ima pravo Trgovcu uputiti pisani prigovor e-poštom na info@sonora.hr ili na adresu: Sonora d.o.o. Dalmatinskih brigada 2, 51211 Matulji.
Pri tome molimo Vas da upišete ime i prezime, adresu, e-adresu, kontakt i opis prigovora.
Na Vaš prigovor pismeno ćemo odgovoriti u roku od 15 dana od njegova primitka.
Sonora d.o.o. prihvaća sve oblike reklamacije koji se odnose na proizvod koji je stigao s greškom, u skladu s čl. 403. Zakona o obveznim odnosima:
Pregled stvari i vidljivi nedostaci
Članak 403.
(1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
(4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenoga iznosa ili zamjena proizvoda. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, Kupac može vratiti artikl na navedenu adresu kako bi se reklamacija uvažila na temelju fizičkoga dokaza. Ako se pomnim pregledom utvrdi da je došlo do oštećenja proizvoda namjernim/slučajnim mehaničkim postupkom, koji je nastao nakon što je proizvod pregledan i poslan Kupcu, reklamacija će se odbiti odnosno osporiti. U tom slučaju utvrđuje se materijalna odgovornost Kupca za kupljeni proizvod.
Reklamacije moraju biti propisno upakirane. Sve reklamacije nepropisno upakirane ili one koje su vidljivo mehanički oštećene u transportu, neće biti preuzete, nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovu trošku.
Sačuvajte potvrdu o kupnji ili isporuci u slučaju reklamacije proizvoda.
Kada je kupac pravna osoba, na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku koja su propisana Zakonom o obveznim odnosima.
JAMSTVA
Na sve satove kupljene u Sonora d.o.o. vrijedi jamstvo od jedne godine. Pri kupovini sata dobit ćete i jamstveni list.








